Takaful Al Sham Plan Hibah Takaful Pasti Lulus Zurich Takaful


Apa itu Takaful Al Sham?

Takaful Al sham adalah plan takaful dari Zurich Takaful yang dikeluarkan pada tahun 2022.

Apa keistimewaan produk Takaful Al Sham ini ?

Takaful Al Sham adalah produk takaful yang pasti lulus iaitu guaranteed acceptance. Ertinya plan ini boleh diambil oleh sesiapa sahaja. Takaful Al sham ini tidak akan sesekali menolak permohonan takaful anda.

Ya, walau apa sahaja keadaan kesihatan anda. Samaada sihat mahupun sakit dan didiagnos dengan pelbagai sakit anda diterima.

Takaful Al Sham seperti namanya dalam bahasa arab bermaksud Matahari . Seperti Matahari, yang memberi sinar peduduk bumi. Maka Takaful Al Sham memberi sinar kepada semua rakyat Malaysia sebagai takaful peluang kedua. Anda kena reject permohonan takaful? Takaful Al Sham menerima dengan hati terbuka.

Siapa boleh ambil Takaful Al Sham ini?

Takaful Al Sham ini boleh diambil seawal bayi usia 14 hari. Jikalau sebelum ini produk takaful sure hanya boleh diambil oleh usia 35 tahun dan keatas, tapi kali ini seawal usia bayi 30 hari pun boleh mohon.

Seperti kita tahu ada bayi yang lahir down syndrome, bayi ada yang terkena ADHD, malah ada yang terkena sakit kritikal. Semua ini ditolak jikalau dalam produk takaful pasaran biasa. Namun Takaful Al Sham menerima tanpa syarat.

Takaful Al Sham adalah plan takaful yang sangat-sangat unik. Di Zurich Life konvensional, sudah ada plan ini. Namanya plan essential cover, namun tidak patuh syariah bagi Muslim.

Maka di Zurich Takaful, ianya patuh shariah dan dinamakan Takaful Al Sham. Kelebihan apabila patuh syariah, maka semua Muslim boleh mohon dan boleh dibuat penamaan Hibah.

Takaful Alsham sudah keluar di pasaran

Takaful Al Sham ini sangat mampu milik, serendah RM50 sebulan serta perlindungan sangat tinggi. Maksima 1.2 juta perlindungan diberikan melalui Takaful Al Sham.

Ciri-ciri Takaful Al Sham

1) Term Plan without cash value. Simple & Affordable.

Takaful Al Sham adalah sejenis plan yang boleh diambil secara perlindungan bertempoh. Anda boleh pilih nak lindungi 20 tahun, 30 tahun atau sampai usia 80 tahun.

Takaful Al Sham ini juga tiada cash value pelaburan maka akan jadi sangat murah/mampu milik. fokus 100% kepada perlindungan semata-mata.

Bukankah begitu lebih baik? sebab itu tujuan utama kita bertakaful. Dan menjimatkan duit poket kita.

2) Hassle Free : Guaranteed Acceptance Plan

Proses permohonan Takaful Al Sham adalah sangat-sangat unik dan mudah. Takaful Al Sham tidak akan meminta kita untuk membuat pemeriksaan kesihatan ataupun mengambil rekod hospital.

Biarpun kita pernah ada sejarah sakit, Takaful Al Sham tidak melihat sejarah sakit sedia ada. Samada anda pernah menghidap diabetis mellitus(kencing manis), atau penghidap sakit darah tinggi, kanser, obesity, OKU dan apa sahaja sakit kritikal semua anda layak mengambil plan ini.

NO APPLICATION WILL BE REJECTED. Tidak ada langsung permohonan yang akan ditolak. Inilah plan takaful yang dicari selama ini.


3) Stress Free/ Cover For Loans & Debts

Salah satu tujuan kita mengambil takaful adalah untuk pelupusan hutang atau debt consolidation.

Namun seperkara yang menjadi isu adalah apabila nak mohon takaful untuk pelupusan hutang, kita diminta untuk melakukan pemeriksaan kesihatan. Apabila BMI tak cantik, kena reject oleh syarikat takaful. betul?

Nak buat MRTT untuk buat pinjaman perumahan tapi dah ada penyakit 3 serangkai, maka kena reject.

Namun hal demikian tidak terjadi untuk Takaful Al Sham. Takaful Al Sham pilihan sesuai untuk mereka yang nak mohon takaful pelupusan hutang tanpa perlu bersusah payah ke klinik untuk buat pemeriksaan kesihatan.

Menarik kan?

4) Perlindungan Yang Sangat Komprehensif

Perlindungan Hibah Takaful Al Sham

Takaful Al Sham memberikan peserta Takaful pampasan berikut

Pampasan meninggal dunia biasa maksima 300,000
Pampasan lumpuh kekal biasa maksima 300,000
Pampasan kematian kemalangan maksima 1.2 juta
Pampasan lumpuh kekal kemalangan maksima 300,000
Elaun lumpuh kekal 5% dari nilai sum covered
Perlindungan khairat kematian kemalangan bagi 4 orang ahli keluarga

KESIMPULAN

Plan Takaful Al Sham ini sangat sesuai bagi mereka yang mencari suatu plan hibah takaful & lumpuh kekal yang mudah dimohon, mudah diterima tanpa sebarang isu pemeriksaan kesihatan, loading(penambahan harga), tak perlu ambil medical report & menerima semua golongan dari usia 0 tahun sampai 60 tahun

Takaful Al sham memberi sinar kepada mereka yang selama ini terpinggir untuk membuat hibah takaful buat keluarga memandangkan produk takaful di luar sana mementingkan sejarah kesihatan, sejarah penyakit serta risiko yang ada bagi setiap peserta yang nak mohon  buat hibah takaful.

Diharapkan golongan yang disasarkan ini terus membuat keputusan mencarum & melindungi ahli keluarga mereka segera dengan Takaful Al Sham Zurich Takaful.

Anda ingin dibantu untuk Takaful Al Sham rujuk konsultan kami 0132002460
Asyraf : Konsultan

www.wasap.my/60132002460/TakafulAlsham
www.wasap.my/60132002460/TakafulAlsham
www.wasap.my/60132002460/TakafulAlsham

YOUR TRUSTED TAKAFUL CONSULTANT

seluruh malaysia.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *